Een unieke collectie.

ANNE & VALENTIN
Unieke brillencollectie van een merk dat vindt dat jij je niet hoeft aan te passen aan een montuur, maar het montuur moet passen bij de unieke kenmerken van jouw persoonlijkheid.

BBIG
Robuust stoer kinderbrillenmerk.

ETNIA BARCELONA
Creatief, vrolijk, kleurrijk; de kenmerken van een Etnia Barcelona bril. Met gedurfde kleurcontrasten, dikke monturen en felle patronen doorbreken de Etnia Barcelona brillen de regels.

G-STAR RAW EYEWEAR
G-Star RAW Eyewear staat bekend om zijn stoere, uitgesproken brillencollectie. De recht geslepen lenzen en het gebruik van industriële elementen zoals schroeven én de gedrukte productcode op de buitenzijde van de veren maakt de brillen nét even anders. Ook het kleurgebruik is helemaal in lijn met het merk; de collectie bevat voornamelijk industriële kleuren als grijs, groen, zwart en bruin.

HOFFMANN NATURAL EYEWEAR
Sinds 1978 maakt dit mooie Duitse merk luxueuze monturen in hun atelier. Gemaakt van natuurlijke materialen, met de hand. Met finesse en passie. Individualiteit die je kan zien en voelen.

JOHNNY LOCO EYEWEAR
Bij Johnny Loco is kwaliteit en vakmanschap de basis voor alle producten. Dat zie je ook terug in hun brillen. Geïnspireerd door het verleden en specifiek door films hebben ze een unieke collectie opgebouwd. Brillen voor elk moment, niet te serieus maar zeker met stijl.

LINDBERG
Het Deense monturenmerk Lindberg neemt een unieke plaats in. Ieder montuur kenmerkt zich doordat zij geen enkel schroefje bevat. De ontwerpers van Lindberg hebben het minimalisme tot in de perfectie doorgevoerd in hun zeer herkenbare eigen stijl.

OAKLEY
Het brillenmerk Oakley is in 1975 opgericht door ‘mad scientist’ Jim Jannard. Oakley was de naam van zijn hond.
In 1984 ontwikkelde Oakley de eerste zonnebril, die de vorm van het gezicht volgt. De techniek om de glazen rond te maken, is in de loop der jaren geperfectioneerd tot het tegenwoordige High Definition Optics.
Oakley glazen worden gemaakt van het door Oakley zelf ontwikkelde Plutonite. Een nagenoeg onbreekbaar glas en vrij van onzuiverheden. Door de combinatie met HD Optics is Oakley een absolute must-have voor de topsporter. Sinds kort zijn de meeste Oakleys ook op sterkte verkrijgbaar.

OLIVER PEOPLES
Oliver Peoples is in 1986 opgericht door de twee opticiens; Ken Schwartz and Larry Leight.
Zij vestigden hun eerste winkel aan Sunset Boulevard in West Hollywood. De naamsbekenheid steeg enorm snel nadat zij vrijwel direct filmsterren en beroemdheden als klant hadden. Ook hedendaags is Oliver Peoples vaak terug te zien in bekende Amerikaanse films.
Dit merk kenmerkt zich door jaren dertig accenten en ontwerpen. Niet zo gek, want het merk is ontstaan door het vervaardigen van nieuwe modellen met originele materialen uit deze tijd.

PRADA
Het modehuis Prada is ontstaan in 1917 en wordt gezien als een van de meest invloedrijke binnen de modeindustrie.
Het merkt is modern en onderscheidend.

RAY-BAN
Oorspronkelijk ontworpen voor piloten omstreeks 1937. De naam Ray-Ban is een verbastering van ‘Ban the (light) ray’, wat uitbannen van lichtstralen betekent.
De huidige collectie van Ray-Ban heeft nog steeds deze oudste modellen, die ‘De Iconen’ worden genoemd. De Wayfarer, Aviator, Cockpit, Clubmaster en Caravan behoren hier o.a. toe.

STARCK EYES
Werelberoemd architect en designer Philippe Starck ontwikkelde een prachtige mannelijke brilcollectie samen met de beroemde brilontwerper Alain Mikli.
De Starck Eyes collectie combineert creativiteit en technische expertise. Starck en Mikli hebben het concept ‘biovision’ in de optiek ontwikkeld: brillen geïnspireerd door de mens en toegewijd aan het welzijn van de mens. Alle Starck Eyes monturen hebben het gepatenteerde Biolink scharnier, geïnspireerd door het menselijk schoudergewricht en de vele richtingen van bewegingsvrijheid. Het behoudt alle flexibiliteit en soepelheid en heeft ruim 50.000 bewegingsmogelijkheden, waardoor het scharnier 360° kan draaien.

TOM FORD
De brillen van TOM FORD dragen duidelijk zijn signatuur. U herkent telkens het T-teken aan de hoeken van het montuur.
Sommige modellen van Tom Ford zijn retro en duidelijk aanwezig. Anderen zijn weer subtiel en elegant.

VINGINO
Bekend van de kinderkleding. Vrolijk en kleurrijk.

VOGUE
De Brillen van Voque zijn voor een breed publiek. Hip en modieus voor de jonge brillendrager, maar kan ook stylvol en deftig voor de oudere zijn.
Vlotte kleuren, makkelijk draagbaar.